Fitflop AZTEK CHADA glide sort

26-02-2016 10:00

for at bevise, at far sagde ændringer for at tilfredsstille fitflop sko min nysgerrighed, denne sommer, og jeg var alene på vej til landet.

bussen stoppede, og jeg går ned.du godeste!det er min hjemby?er smuk!jeg er svimmel?jeg gned mine øjne, den scene er ikke fantasi; en lige asfalt strækker sig fremad, ved udgangen af landsbyen.på begge sider af grønne grønne duft, vellugtende osmanthus, træer, bygninger er under opførelse, der hjemme, og min lille have.blomster, sommerfugl dans, bier i sang, er den såkaldte er blomster.af vejen, som er en del af havet, vinden var fitflop sko en cirkel omkring grønne bølger, er meget smuk.jeg gik langs vejen, gik til shi qiao bian, kun at høre en hip latter, ser ned, det er en gruppe af børn spiller, og de spiller ænder og drakes, nogle mindre, hver spiller meget glad.jeg gik ikke i et stykke tid, jeg kom til tante.wow!tante, har ændret sig, huset er stor, den hvide vægge, og jorden var fyldt med et lag af sten, møbler, der er blevet ændret med hjem er gas, blæser klimaanlæg.tante tog mig til at besøge hendes hus, kom til døren, åbnede døren, og så hylder fyldt med bøger, jeg pludselig fandt, at i der er en computer på skrivebordet.når jeg ser ting, der grundlæggende er at klø igen.tante synes at se mine tanker, han er meget dygtig. hjælp mig med at åbne den computer.det & ldquo; klik og rdquo; stemme som en smuk musik.i mit øre, som roser ændringer i min hjemby.

men jeg havde indtryk af, at far ikke sige det sådan.og han sagde shoetique FitFlop salg til mig: "hjemby, økonomiske tilstand er ikke god, fra landsbyen til landsbyen wei, er en rutted grusveje.en regnfuld dag, alle skal bære støvler, eller en anden troede, at du var at spille mudder kamp!i billige Fitflops salg sommer, vejret er meget varm, på det tidspunkt, og ingen fan, barnet er nøgen i deres hjem, men også nogle uartige børn, tog hans bukser, barfodet i floden nu, kun at høre & ldquo; plask & ldquo; en pludselig gå ind.i aften, hvis skære græs til at fodre kvæg kostald, så resultatet er lang, en grå taske.i aften, der er meget varm, sove alene i en bambus seng, dvs. ingen myggebalsam røgelse er ikke John Lewis Fitflops fan, så kun fitflop sandaler tilbud at blive bidt af en myg, ud!sover sov ikke fred.nu, nu, ikke var det, der ringer, tv, computerspil har også.med udviklingen af videnskab, og alle disse ting, og konstant at berige vores liv og bringer os glæde og bekvemmelighed.

i dag er ved at ændre sig, er ved at ændre sig, min hjemby har ændret sig, hvad der har ændret alt det her?når jeg forundret, når tante fortalte mig, at regeringen er reformer og åbning, det gik op for mig.jeg tror, i de kommende dage, det bliver bedre, og kina vil blive stærkere og mere velstående.