Fitflop mukluk verkoop

09-03-2017 07:44

Recht en buig

Een dergelijke filosofie verhaal: de weg naar God tempel wonen er twee — — een pen is echt een smalle weg, de weg is gebogen.De pelgrims vaak als recht lopen, dus op deze weg is altijd de recensies, eindeloos.Gelovigen die vaak veel werk, tien of vijftien dagen of zelfs langer om God te zien.

De gelovigen zullen de dingen aan God zei: God Almachtig, we gaan naar je weg, het is echt moeilijk.”

God zei: jullie gaan de dingen wat is weg?”

De gelovigen antwoord: de dingen dan gaan we weg.”

God zei: ik geef je de dingen klaar is, waarom zijn jullie twee fitflop aanbieding weg, alleen naar de korte kant, geen omwegen?”

De gelovigen naar het woord van God, en hij begon in een wind die omwegen, een tijd van deze weg wordt ook de kraaide.Ze hebben een tot twee maanden of nog langer om God te zien.

De gelovigen en zei: God is aan de dingen, de almachtige God, we hebben geluisterd naar uw woorden beginnen omwegen, nu we zien dat je was moeilijker.&rdquFitflop worden als het Verenigd KoninkrijkO;

God zei: hoe goedkope fitflops slippers gaan de dingen van je is?”

De gelovigen antwoordde: de dingen van je. We komen naar je te zien, en we de omweg terug uit.”

God zei: geen wonder dat je altijd de dingen zich naar ik moeilijk, jullie gaan het helemaal verkeerd.”

De gelovigen antwoordde: dingen; de almachtige God, waarom hebben we het mis hebben?”

God antwoordde: richtsnoeren van de dingen ik je omweg voor me te zijn,... Je wil.En dan je van me maakte Canon, moeten mensen een verlichting voor de terugkeer, geniet van je met geluk.Maar je was in strijd met de zag ik, nog steeds geobsedeerd, nog steeds een omweg.Kom je ook naar een omweg, ook noodzakelijk om deze weg vol, je blokkeert de weg van haar, dus ik voel me altijd aan de weg moeilijk is.Eigenlijk, als je het goed loopt, zal ik voor je voelde die altijd de weg naar vrije, onbeperkte is geweldig, je zal genieten van de hoogste gelukkig fitflops uitverkoop en vreugde in.”

& nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; zo is het leven, niet?De weg van het leven is een recht hebben gebogen, een wijs man omwegen, resultaten van de weg van de oogst is gelukkigIk FitFlop Sandals Khaki RodeWelke weg, maar ook gaan, is de verwarring zijn weg.

Adres: 354500  provincie Fujian in de zesde klas zeven jaar een 万凌 & nbsp;Fitflop slippers verkoop

宁江炳 leraar: